image image
image image

Acces Salon Business

TAROM pune la dispoziţia pasagerilor un serviciu suplimentar: salonul business class.

TAROM oferă pasagerilor săi acces la Salonul Business.

Dacă timpul rămas până la îmbarcare vă permite, vă puteţi bucura de atmosfera specială şi de facilităţile Salonului Business din Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti.

Pe lângă bufetul şi barul deschise permanent, în Salonul Business beneficiaţi de acces la TV, PC şi internet Wi -Fi.

Pasagerii clasei business și pasagerii membri SkyTeam Elite Plus se pot bucura de serviciile oferite de Salonul Business.

Modificări ale politicii de acces la SkyTeam Lounge

Ca parte a angajamentului nostru de a îmbunătăți experiența din aeroport, începând cu 1 aprilie 2025, SkyTeam actualizează politica de acces la salon pentru pasageriii noștri Elite Plus, First și Business Class. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că lucrăm pentru a face experiența de călătorie mai ușoară pentru
dumneavoastră și pentru toți pasagerii noștri.

Acces la salon pentru zborurile interne

Pentru prima dată, SkyTeam va oferi acces la salon pasagerilor* Elite Plus care călătoresc pe zboruri interne ca un beneficiu suplimentar. Accesul la salonul intern va fi disponibil inițial numai în anumite saloanele care aparțin sau sunt administrate de companiile Air France/KLM, China Eastern, Garuda Indonesia, Kenya Airways, SAS, Saudia și Vietnam Airlines.
SkyTeam și membrii săi intenționează în viitor să extindă treptat accesul pasagerilor zborurilor interne la un număr suplimentar de saloane business**.

Acces pentru invitații din partea pasagerilor SkyTeam Elite Plus

Pasagerii Elite Plus au dreptul să invite un oaspete la salon. Atât pasagerul Elite Plus cât și invitatul trebuie să călătorească cu același zbor operat de SkyTeam.

Regula de 3 ore acces la salon înainte de ora de decolare

Pentru a oferi o experiență mai relaxantă înainte de zbor pentru pasagerii eligibili Elite Plus, First și Business Class la plecare, va fi introdus în mai multe saloane accesul garantat la salon de 3 ore. Pasagerii Elite Plus cu zbor de conexiune între două zboruri operate de SkyTeam vor continua să beneficieze de acces în aceeași
zi/24 de ore din 24 la punctul de conectare.

* Politici diferite de acces la lounge-urile interne se pot aplica membrilor programelor Aerolineas Plus de la Aerolineas Argentinas și SkyMiles ale Delta Air Lines.
** Accesul la solon pentru pasagerii  Elite Plus care călătoresc cu zboruri interne nu va fi disponibil în toate saloanele membre SkyTeam.

TAROM și SkyTeam lucrează pentru a vă face călătoria cât mai plăcută la fiecare pas. O parte a acestei ambiții înseamnă revizuirea politicii de acces la saloanele SkyTeam pentru pasagerii Elite Plus, First și Business Class din rețeaua noastră de peste 750 de saloane din aeroporturi.

De la data de 1 aprilie 2025, SkyTeam va începe să ofere pentru prima dată acces la lounge ca un beneficiu suplimentar pasagerilor  Elite Plus care zboară cu zboruri interne. Această facilitate va fi disponibilă inițial în cazul saloanelor proprii sau administrate de companiile Air France/KLM, China Eastern, Garuda Indonesia, Kenya Airways, SAS, Saudia și Vietnam Airlines. În viitor SkyTeam intenționează să extindă accesul la mai multe saloane, pentru pasagerii eligibili*ce călătoresc pe rutele interne.

Între timp, pasagerii  Elite Plus pot continua să invite un oaspete să li se alăture în salon. Cu toate acestea, pentru a asigura o utilizare adecvată a acestui beneficiu, oaspeții trebuie să călătorească cu același zbor al
pasagerului Elite Plus, operat de o companie membră SkyTeam.

Pentru a oferi o experiență confortabilă înainte de zbor, tuturor pasagerilor eligibili li se va garanta accesul la salon cu 3 ore înainte de ora de decolare în mai multe locații. Pentru pasagerii zborurilor de conexiune în aceeași zi către/de la un zbor operat de o companie aeriană membră SkyTeam, regula actuală pentru aceeași zi/24 de ore va continua să se aplice în cazul orelor de acces la salon aflat în tranzit.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că lucrăm cu partenerii noștri SkyTeam pentru a face experiența de călătorie mai ușoară pentru dumneavoastră și toți pasagerii noștri.

* Accesul pentru pasagerii Elite Plus care călătoresc pe rute interne nu va fi disponibil în toate saloanele companiilor membre SkyTeam. Politici separate de acces la saloanele interne se pot aplica membrilor Aerolineas Plus de la Aerolineas Argentinas și SkyMiles de la Delta Air Lines.

SkyTeam este încântată să ofere acces la saloane pentru pasagerii care călătoresc pe rute interne ca un beneficiu suplimentar. În viitor SkyTeam va continua să îmbunătățească accesul la saloane pentru pasagerii zborurilor pe rutele interne, precum și pentru pasagerii zborurilor internaționale.
 Pentru a asigura o experiență cât mai confortabilă pentru oaspeți la salon, pasagerii eligibili pot avea acces la salon cu 3 ore înainte de ora de decolare, în mai multe locații. Oaspeții pasagerilor Elite Plus care sunt invitați în salon trebuie să călătorească împreună pe același zboar operat de o companie membră SkyTeam.

Întrebări frecvente

Î: Ce saloane din rețeaua SkyTeam fac parte din programul de acces pentru pasagerii zborurilor pe rutele interne?
R: Saloanele selectate strategic sunt: ​​saloanele aflate în proprietatea sau administrate de companiile membre SkyTeam sau saloanele SkyTeam Lounge. Pasagerii sunt sfătuiți să verifice orele de funcționare și locația/terminalul salonului înainte de a vizita.

Î: Când începe accesul la lounge-ul pentru zborurile interne SkyTeam?
R: Accesul la saloane pentru pasagerii Elite Plus la zborurile interne va începe de la data de 1 aprilie 2025. Accesul va fi disponibil inițial numai la saloanele selectate ale companiilor Air France/KLM, China Eastern, Garuda Indonesia, Kenya Airways, SAS, Saudia și Vietnam Airlines. Mai multe saloane vor fi adăugate pe tot parcursul anului.

Î: De ce nu sunt incluse mai multe saloane pentru accesul la saloanele pentru pasagerii zborurilor interne?
R: SkyTeam a luat decizia de a lansa treptat accesul la saloane pentru pasagerii Elite Plus care călătoresc cu zboruri interne operate de SkyTeam, ca un beneficiu suplimentar. Accesul la saloanele de pe rutele interne va fi disponibil inițial în saloanele selectate. Pe viitor se are în vederea extinderii accesului și la alte destinații.

Î: SkyTeam va oferi acces călătorilor la zborurile interne pentru toate aeroporturile?
R: SkyTeam evaluează eliminarea cerinței actuale care impune obligativitatea unei conexiuni cu un zbor internațional pentru accesul la salon. În acest fel se va urmări crearea unui nou beneficiu pentru pasagerii Elite Plus, beneficiu care reflectă nevoile diferite de călătorie și oferă un confort sporit. Pe viitor sperăm să
extindem accesul la saloanele pentru zborurile pe rutele interne.

Î: De ce face SkyTeam modificări la timpul minim de acces la lounge?
R: SkyTeam caută să ofere membrilor mai multă flexibilitate atunci când vine vorba de a oferi o experiență confortabilă și plăcută pentru toți oaspeții, inclusiv prin oferirea accesului standard garantat de 3 ore la salon. Acest lucru asigură un timp adecvat în care să vă bucurați de o experiență relaxantă înainte de zbor, reducând în același timp posibilitatea aglomerării excesive a saloanelor.

Î: Cum va reduce regula de acces de 3 ore aglomerarea excesivă a saloanelor?
R: Anumite saloane se confruntă cu aglomerarea excesivă la orele de vârf. Stabilirea unui timp minim de access cu 3 ore înainte de plecare va ajuta la reducerea numărului de oaspeți în saloane.

Î: Modificările se aplică pasagerilor care călătoresc în clasele de călătorie First/Business Class?
R: Clienții SkyTeam care călătoresc în clasa First sau Business vor avea acces la salon cu 3 ore înainte de ora de decolare.

Î: Se aplică noua regulă de acces de 3 ore și pasagerilor zborurilor internaționale  aflați în transfer la/de la zboruri internaționale în aceeași zi?
R: Regula de 3 ore se aplică la punctul de plecare al pasagerilor. De exemplu, un pasager  eligibil care călătorește de la „Aeroportul A” prin „Aeroportul B” are acces la salonul „Aeroportuluil A” la plecare cu 3
ore înainte de zborul său. Pentru pasagerii cu o conexiune în aceeași zi către/de la un zbor operat de o companie aeriană membră SkyTeam, regula actuală pentru aceeași zi/24 de ore se va aplica în continuare pentru timpul petrecut la salon în tranzit („Aeroportul B”).

Î: De ce face SkyTeam modificări în politica sa pentru oaspeți Elite Plus?
R: SkyTeam a luat cunoștință din postările pe rețelele de socializare și pe forum-urile pentru călători frecventi de situațiile în care politica de acces a oaspeților a fost utilizată în mod eronat. Acesta este motive pentru care SkyTeam a decis să  actualizeze politica de acces la salon, prin facilitarea acestor invitații numai în cazul oaspeților care călătoresc împreună la același zbor SkyTeam cu pasagerul Elite Plus. Prin prevenirea utilizării
eronate a acestei facilități, SkyTeam ajută la reducerea costurilor pentru companiile aeriene membre.