De ce să mă asigur
- Asigurarea este mai mult decât o modă, ea este de fapt o expresie a civilizaţiei şi culturii călătoriei.
- Prevederea este mama înţelepciunii.
- Asigurarea de călătorie nu este obligatorie, este însă foarte utilă.
- Călătoresc în siguranţă, relaxat şi fără griji – călătoresc inteligent.
- Mă feresc de surprizele neplăcute şi nu ramân singur la greu.
- Asigurarea costă mai puţin decât mă poate costa lipsa ei.
- Asigurarea nu este o cheltuială – este o investiţie în liniştea mea şi a celor cu care călătoresc, este o investiţie în liniştea călătoriei mele.
- O călătorie asigurată este o călătorie savurată.
- Paza bună trece primejdia rea.
TAROM și Colonnade Insurance
- Parteneriatul TAROM – Colonnade se bazează pe intenţia comună de a oferi servicii de cea mai bună calitate clienţilor comuni.
- TAROM comercializează pentru şi în numele Colonnade, asigurări de călătorie în beneficiul pasagerilor eligibili.
- Prin acest site, TAROM asigură platforma online prin care Asiguratorul Colonnade îşi promovează produsele şi prin care vizitatorii îi achiziţionează asigurările.
- Din acest punct de vedere, TAROM acţionează exclusiv ca un intermediar între dumneavoastră şi Asigurator.
- Prin achiziţionarea unei asigurări prin www.tarom.ro, vizitatorul intră într-o relaţie contractuală directă cu Colonnade.
Pachete de asigurări
Asigurările pot fi achiziţionate de pe site-ul TAROM, concomitent cu achiziţionarea biletului de avion online, dar şi din orice Agenţie TAROM din ţară.
Ca să câştigaţi timp la efectuarea rezervării, vă sugeram să alegeţi înca de acum pachetul de care aveţi nevoie şi să verificaţi acoperirea asigurării dumneavoastră, precum si capitolul Termeni şi Condiţii
În functie de zborul selectat online, vi se oferă automat unul din cele 2 pachete de asigurări:
Domestic Flights Cover pentru zboruri interne în România, ce acoperă următoarele riscuri:
- anularea, întreruperea sau abandonul călătoriei
- pierderea, furtul sau deteriorarea bagajelor
- întârzierea bagajelor
- plecare ratată
- conexiune ratată
- întârzierea călătoriei
Air Travel Protection Plus este disponibil pentru zborurile externe cu plecare din România către orice destinaţie TAROM şi acoperă următoarele riscuri:
- cheltuieli medicale de urgenţă
- repatrierea în caz de îmbolnăvire sau accident
- repatrierea în caz de deces
- deces în urma unui accident
- invaliditate în urma unui accident
- cheltuieli juridice
- domestic Flights Cover
FAQ
- Cum pot achiziţiona o asigurare de călătorie?
Asigurarea de călătorie poate fi adăugată printr-un singur click în procesul de rezervare a unui bilet de avion de pe site-ul www.tarom.ro sau mergând la cea mai apropiată agenţie TAROM. - Care sunt datele necesare pentru emiterea unei asigurări de călătorie?
Pentru un proces rapid, este nevoie de numele complet si CORECT şi de data de naştere. - Cine poate cumpăra o asigurare de călătorie?
Asigurările de călătorie sunt valide pentru cetăţenii români şi străini. Pe site-ul www.tarom.ro vârsta maximă admisă este de 75 de ani la momentul achiziţionarii asigurării, iar în agenţiile TAROM vârsta maximă admisă este de 80 de ani. - Care sunt tipurile de călătorii pe care le pot asigura?
TAROM şi Colonnade pun la dispoziţia dumneavoastră un produs unic pe piaţa din România destinat curselor interne iar pentru destinaţiile externe aveti la dispoziţie un produs foarte complex care acopera nenumărate riscuri. În plus, dumneavoastră nu trebuie să vă faceţi nici o grijă, în funcţie de zborul selectat, vi se oferă asigurarea potrivită pentru călătoria dumneavoastră. - Ce se întâmplă dacă introduc datele greşite?
În acest caz, vă rugăm contactaţi Call-Center-ul nostru pentru a anula asigurarea şi a emite una nouă. - Cum pot anula o asigurare?
Termenul de anulare a asigurării de călătorie fără penalizare este de 14 zile de la data emiterii sau cu o zi înainte de plecare, oricare dintre cele două parvine prima. Pentru solicitarile de anulare vă rugăm contactati departamentul vânzări al Colonnade la adresa de email [email protected] şi Call Center TAROM la adresa de email [email protected] În termen de 30 de zile calendaristice de la data anulării, veţi primi în contul din care aţi făcut plata, suma aferentă asigurării de călătorie - Ce ar trebui să primesc în urma achiziţionarii unei asigurări de călătorie?
În mod automat veţi primi la adresa de email specificată în rezervare un Certificat de asigurare iar în cazul în care doriţi o factură vă rugam sa transmiteţi o solicitare la [email protected] - De când intră în vigoare asigurarea?
Anumite riscuri acoperite de asigurare intra în vigoare încă din momentul achiziţionării asigurării iar alte riscuri în timpul călătoriei dumneavoastră. - Dacă am întrebări referitoare la asigurări pe cine contactez?
Puteti sa contactaţi direct asiguratorul la numărul de telefon 021.300.96.21 sau la adresa de email [email protected]. Programul este de luni pana vineri între orele 9 si 17:30. În termen de 24 de ore veţi primi un răspuns referitor la solicitarea dumneavoastră. - Care este durata maximă a unei călătorii?
Durata maximă a unei călătorii este de 180 de zile consecutive. Daca planificaţi o călătorie mai lunga de 180 de zile vă rugam contactaţi cea mai apropiată agenţie Tarom. - Pe cine contactez daca am o urgenta medicala?
Colonnade Romania vă pune la dispoziţie un serviciu de asistenţă disponibil 24/24 sunând la numărul de asistenţă +4.021.307.92.40. În cazul unei urgenţe medicale, este recomandat să luaţi legătura cu serviciul de asistenţă pentru a putea beneficia de o decontare directă a cheltuielilor medicale şi pentru a putea prelua cazul dumneavoastră într-o manieră profesională. - Pentru celelalte probleme care pot apărea într-o călătorie pe cine trebuie să contactez?
Puteţi lua legătura cu serviciul de daune la adresa de email [email protected] sau la numerele de telefon 021.300.96.18 sau 021.300.96.19
Contact
Pentru probleme administrative sau de vânzări
În atenţia director departament Travel
Departamentul Travel – (ore de functionare 9 a.m. – 5 p.m.)
+4021.300.96.21
office@colonnade.ro
In legatura cu cereri de despagubire va rugam contactati:
Compania de Asistenta – pentru urgente medicale (accesibil 24/7)
+4021.307.92.40
Departament Daune – (ore de functionare 9 a.m. – 5 p.m.)
+4021.300.96.18 / +4021.300.96.19
daune@colonnade.ro
Adresă de email: Call Center TAROM: [email protected].
TAROM te ajută să călătoreşti fără griji
Prin intermediul TAROM, Societatea de Asigurări Colonnade Insurance S.A. Luxembourg – Sucursala Bucuresti oferă servicii de asigurare dintre cele mai variate, disponibile spre vânzare atât pe website-ul TAROM, dar şi în agenţiile proprii TAROM.