Condițiile aplicabile serviciilor adiționale oferite de TAROM
Condițiile pentru serviciul “TIMP DE GÂNDIRE”
Cu Timp de Gândire, puteți selecta o opțiune de zbor prin blocarea tarifului timp de 48 de ore de la momentul rezervarii. Asigurați-vă că citiți condițiile.
1. Aplicare
1.1. În timpul unei rezervări online, se poate achiziționa “Timp de Gândire” (Time to Think-TTT) pentru zborul selectat, iar rezervarea este păstrată pentru 48 de ore de la momentul rezervării.
1.2. În timpul perioadei “Timp de Gândire” (Time to Think-TTT), se va păstra tariful din momentul rezervării, inclusiv condițiile tarifare.
1.3. Tariful pentru serviciul “Timp de Gândire” (Time to Think-TTT) se percepe înainte de emiterea biletului și se plătește în plus față de prețul biletului.
1.4. După achiziționarea serviciului “Timp de Gândire” (Time to Think-TTT), confirmarea rezervării, cu ora până la care se poate efectua plata va fi trimis la adresa de e-mail care a fost furnizată în informațiile de contact din fluxul de rezervare online. Rezervarea este „în așteptare”, iar pentru a vă confirma rezervarea, urmați linkul din e-mail și efectuați plata online.
1.5. Odată ce a expirat perioada “Timp de Gândire” (Time to Think-TTT) și biletul nu a fost plătit în acest interval, rezervarea va fi anulată automat.
1.6. Reducerea pentru copii nu se aplică pentru serviciul “Timp de Gândire” (Time to Think-TTT), de asemenea, infantii (copii sub doi ani) sunt scutiți de plata acestei opțiuni.
1.7. “Timp de Gândire” (Time to Think-TTT) este disponibil doar pentru zborurile comercializate și operate de TAROM.
2. Rambursare
2.1. Opțiunea “Timp de Gândire” (Time to Think-TTT) nu este rambursabilă. Opțiunea este strict personală și netransferabilă.
Condițiile pentru serviciul “MENIURI LA BORD”
Pe toate zborurile sale regulate, TAROM oferă opțiunea de a comanda în avans meniul preferat dintr-o selecție variată.
1. Aplicare
1.1. Pasagerii cu un bilet la cabina Business beneficiază de un serviciu special de catering inclus și de o selecție de băuturi premium și pot selecta în avans meniul preferat, fără consturi suplimentare.
1.2. Pasagerii cu bilete la clasa Economy au posibilitatea de a comanda și selecta în avans meniul preferat, contra-cost.
1.3. Prin selectarea unui meniu, declarați că toate informațiile furnizate de dvs. sunt corecte și că rezervarea este facută pentru dvs. sau pentru o altă persoană în numele căreia aveți dreptul să acționati și care îndeplinește, de asemenea, cerințele.
1.4. Opțiunea dorită poate fi selectată atât în timpul procesului de rezervare, cât și după ce rezervarea a fost finalizată, fie prin MMB – Rezervarea Mea, fie prin intermediul Call Center sau prin intermediul unei alte agenții TAROM sau al unei agenții de turism, cu cel mult 24 de ore înainte de ora de plecare a zborului rezervat.
1.5. Meniurile calde sunt disponibile pe zborurile cu durata mai mare de 70 de minute, operate cu orice tip de aeronavă, cu excepția ATR.
1.6. O listă de ingrediente pentru fiecare meniu este furnizată cu cea mai mare atenție. Cu toate acestea, TAROM nu este responsabil pentru nicio consecință rezultată din intoleranța sau alergiile la orice ingredient alimentar.
1.7. Fotografiile prezentate sunt doar în scop ilustrativ, aspectul alimentelor poate fi diferit de cel din imagine.
1.8. TAROM își rezervă dreptul de a face modificări în funcție de tipul de aeronavă sau de alți factori.
1.9. Reducerea pentru copii nu se aplică pentru serviciul “Meniuri la Bord”.
1.10. Meniurile sunt disponibile numai pe zborurile operate de TAROM.
2. Rambursare
2.1. Serviciului “Meniuri la Bord” nu este rambursabil.
Dacă schimbați în mod voluntar data zborului sau ruta, veți putea selecta același meniu pe care l-ați cumpărat anterior fără a plăti suplimentar, dacă este disponibil același meniu.
Dacă doriți să precomandați un alt meniu decât cel achiziționat anterior și prețul este mai mare, se va percepe diferența de tarif, iar dacă noul preț este mai mic, diferența nu va fi rambursată.
Aceste modificări nu pot fi procesate online, va trebui să contactați orice agenție TAROM sau agenția dumneavoastră de turism.
2.2. Nu se va acorda nicio rambursare pentru meniul comandat în avans, nici dacă sunteți promovat la cabina Business, involuntar (în cazul unei suprarezervări in cabina Economy) sau voluntar prin perceperea taxei de upgrade la aeroport pe un EMD, iar meniul va fi livrat la bord, indiferent dacă primiți sau nu și un meniu Business gratuit.
2.3. Acest serviciu este rambursabil în următoarele 2 situații:
2.3.1. Compania nu vă poate furniza meniul plătit, din motive tehnice, operaționale, din cauza unor schimbări de aeronavă, a suprarezervării, rerutarii involuntare pe o altă companie aeriană sau din orice alte motive care nu au fost determinate/generate de dvs.
2.3.2. Solicitați o reemitere voluntară a biletului la un tarif de la clasa business (unde meniurile sunt gratuite), iar tranzacția de reemitere este efectuată cu mai mult de 8 ore înainte de ora programată a zborului respectiv (caz în care cuponul EMD pentru acel zbor poate fi rambursat).
Condițiile pentru serviciul “REZERVAREA LOCULUI ÎN AVANS”
Puteți rezerva locuri în avans (Standard sau Preferential) pe toate zborurile comercializate și operate de TAROM în următoarele condiții:
– Selecția locurilor este condiționată de disponibilitatea la momentul solicitării; este posibil ca unele locuri să nu fie oferite pentru selectie din motive operaționale și de siguranță;
– Rezervarea locului în avans este disponibilă cu 48 de ore înainte de plecare, atat la achiziționarea biletului, cât și după aceasta, fie prin MMB – “Rezervarea Mea”, fie prin intermediul Call Center sau prin intermediul unei alte agenții TAROM sau al unei agenții de turism.
1. Aplicare
1.1. “Rezervarea locului în avans” este optiunea de a alege un loc cu o anumită caracteristică (culoar, fereastră sau scaun din mijloc, loc cu spațiu suplimentar pentru picioare sau un loc la ieșirea de urgență), fie contra cost, fie gratuit, in functie de tariful achizitionat.
1.2. TAROM depune toate eforturile pentru a onora rezervarea în avans a locului cumparat, dar nu poate garanta un loc cu un anumit numar, chiar dacă rezervarea dvs. este confirmată pentru acel loc, ci garanteaza numai pentru caracteristica selectată (fereastră, culoar, ieșire de urgență sau spațiu suplimentar pentru picioare).
1.3. TAROM își rezervă dreptul de a atribui sau de a realoca locurile în orice moment, chiar și după îmbarcarea în aeronavă, din motive operaționale, de siguranță sau de securitate.
1.4. „Loc preferențial” înseamnă un loc la clasa Economy, avand caracteristica de loc cu spațiu suplimentar pentru picioare sau la ieșirea de urgență; locul avand caracteristica de spațiu suplimentar pentru picioare nu oferă întotdeauna un plus de confort, aceasta caracteristica poate include locuri obișnuite, care sunt cele mai solicitate pentru rezervare.
1.5. „Loc standard” înseamnă un loc obișnuit la clasa Economy, avand caracteristica de loc la fereastra sau la coridor, care poate fi rezervat in avans, cu 48 de ore înainte de plecare, fie contra cost, fie gratuit, in functie de tariful achizitionat.
1.6. Reducerea pentru copii nu se aplică pentru serviciul “Rezervarea locului în avans”.
1.7. Pasagerii care călătoresc cu copii sau infanti, în cazul în care nu aleg locuri in avans și nu se înregistrează online, vor beneficia, în funcție de disponibilitate, de o alocare grupată a locurilor, care se va face înainte de deschiderea formalităților de înregistrare la aeroport.
1.8. Pasagerii care călătoresc în scaune cu rotile sau cu membre în ghips, minorii neînsoțiți, pasagerii cu deficiențe de vedere sau de auz, pasagerii care călătoresc cu un instrument muzical sau cu un câine de asistență (câine ghid), sau cei care au cumpărat un loc suplimentar pentru confort, pasagerii care călătoresc pe targă sau cu oxigen vor beneficia de rezervarea gratuita a locului in avans, indiferent de tariful achiziționat, cu condiția să informeze agentul de voiaj că se încadrează în categoria de mai sus si se recomanda ca rezervarea locului să fie făcută în același timp cu emiterea biletului.
1.9. Atunci când alegeți un loc situat la ieșirea de urgență, trebuie să îndepliniți toate criteriile de eligibilitate:
– Să aveți peste 18 ani;
– Să fiți apt din punct de vedere fizic și psihic, astfel încât să puteti ajuta la o evacuare rapidă a aeronavei în caz de urgență;
– Să nu fiți pasager cu dizabilități sau cu mobilitate redusă;
– Să nu fiți însărcinata;
– Să nu utilizați oxigen, nici din aparatele respiratorii proprii, nici din cel furnizat de companie;
– Sa nu fiți supraponderal (cu necesitatea de a avea o extensie a centurii de siguranță);
– Sa nu călătoriți cu animale în cabină sau cu SVAN (Câini de asistență );
– Sa nu călătoriți cu infanti sau copii;
– Sa nu fiți minor neînsoțit;
– Sa nu fi solicitat EXST (scaun suplimentar pentru confort) sau sa nu calatoriti cu un instrument muzical;
– Să fiți capabil să înțelegeți instrucțiunile oferite de echipaj în limba română sau engleză;
2. Rambursare
2.1. Serviciul “Rezervarea locului în avans” nu este rambursabil.
Dacă schimbați în mod voluntar data zborului sau ruta, veți putea selecta aceeasi caracteristică de loc (culoar, fereastră sau scaun din mijloc, scaun cu spațiu suplimentar pentru picioare sau un loc la ieșirea de urgență) pe care ati cumpărat-o anterior, fără a plăti suplimentar, dacă este disponibila aceeasi caracteristică.
Dacă doriți să rezervați o altă caracteristică decât cea achiziționată anterior și prețul este mai mare, se va percepe diferența de tarif, iar dacă noul preț este mai mic, diferența nu va fi rambursată.
Aceste modificări nu pot fi procesate online, va trebui să contactați orice agenție TAROM sau agenția dumneavoastră de turism.
2.2. Nu se va acorda nicio rambursare pentru locul achizitionat în avans, nici dacă sunteți promovat la cabina Business, involuntar (în cazul unei suprarezervări in cabina Economy) sau voluntar prin perceperea taxei de upgrade la aeroport pe un EMD.
2.3. Nu se va acorda nicio rambursare pentru locul cumpărat în avans, dacă nu îndepliniți condițiile de eligibilitate pentru locurile situate la ieșirea de urgență, specificate mai sus (pct. 1.9.), caz în care locul va fi schimbat cu un altul pentru care sunteți eligibil.
2.4. Acest serviciu este rambursabil numai în următoarele 2 situații:
2.4.1 Compania nu vă poate oferi un loc cu aceeasi caracteristică pentru care ați plătit (culoar, fereastră sau loc la mijloc, loc cu spațiu suplimentar pentru picioare sau un loc la ieșirea de urgență), din motive tehnice, operaționale, de siguranță, de securitate, de schimbare a aeronavei sau de schimbare a configurației, de suprarezervare, de rerutare involuntară pe o altă companie aeriana sau din orice alte motive care nu au fost determinate/generate de dvs.
2.4.2. Solicitați o reemitere voluntară a biletului la un tarif pentru care locurile nu sunt taxabile.