Despre serviciu
Vă informăm că, din motive tehnice, pentru zborurile TAROM cu plecare din Oradea puteţi efectua servicii de check-in online însă emiterea cărţii de îmbarcare este restrictionată. Puteţi intra în posesia cărţii de îmbarcare la aeroport la ghiseele de check-in dedicate zborului dumneavoastră.
Pentru a efectua călătoria către anumite destinaţii internaţionale, înainte de prezentarea la aeroport, este OBLIGATORIU să completaţi online formularele solicitate de autorităţi şi să prezentaţi la check-in codul de confirmare a transmiterii. Vă rugăm să accesaţi secţiunea Condiţii de călătorie.
Începând cu 30 octombrie 2016 greutatea bagajului de cală maximă admisă este de 23kg la înregistrarea pe zbor, pe cursele operate de TAROM fie la ghişeul de check-in sau la kiosk-ul din aeroport, pe telefonul mobil şi online.
TAROM oferă noul său serviciu, Mobile Check-in, un produs care vine cu beneficiile unei călătorii rapide atât la check-in, cât şi la îmbarcarea în avion, fără a fi necesar utilizarea cărţii de îmbarcare de hârtie. Mobile Check-in este disponibil pe toate telefoanele mobile, cu acces la internet și nu necesită descărcări suplimentare de aplicaţii. Mobile Check-in este disponibil pentru zborurile TAROM cu 30 de ore şi până la 60 de minute înainte de ora de decolare.
Mobile Check-in vă permite să:
- Vă înregistraţi
- Selectați locurile folosind o hartă a locurilor
- VăTrimiteţi cartea de îmbarcare pe telefonul mobil și / sau adresa de e-mail*
* Pentru a afișa sau a colecta cartea de îmbarcare (în cazul în care nu o primiţi pe telefonul mobil sau e-mail), alegeţi oricare una din următoarele modalități:
- Faceți click pe link-ul conținut în mesajul text primit pe telefonul mobil sau adresa de e-mail
- Prezentaţi-vă la ghişeul „Drop Off” din aeroport.
Cum accesezi Mobile Check-in
Vizitați site-ul nostru folosind un telefon mobil şi veţi fi redirectat automat către versiunea de mobil a website-ului TAROM unde veţi găsi funcţionalitatea de mobile check-in.
Pentru a efectua mobile check-in:
- Selectati optinuea “Check-in”
- Introduceti referinta rezervare sau numar bilet electronic ( format din 13 cifre) si Nume de familie
- Daţi click pe numărul de zbor / ruta apoi selectați locul, introduceți numărul de telefon mobil și adresa de e-mail, verificați dacă respectaţi instrucţiunile referitoare la transportul bunurilor periculoase în bagaje și apoi click pe „confirmă”
- Verificați dacă respectaţi instrucţiunile referitoare la transportul bunurilor periculoase în bagaje și apoi click pe „confirmă”
- Actualizați informațiile dumneavoastră de pașaport, dacă vă sunt cerute, confirmaţi că datele sunt corect introduse ca în paşaport
- Cartea de îmbarcare este afişată pe ecran și, de asemenea, poate fi trimisă pe telefonul mobil și / sau adresa de e-mail
Cine poate folosi Mobile Check-in
Toți pasagerii care dețin bilete electronice cu excepția următorilor:
- Pasagerii care necesită asistență medicală
- Minorii neînsoțiți
- Pasagerii care călătoresc pe o targă
- Pasagerii care necesită scaun cu rotile
- Deportaţii
- Pasagerii cu cereri de servicii speciale (mese speciale, forme speciale de identificare loc suplimentar, arme etc.)
MOBILE CHECK-IN
Aeroporturi disponibile pentru Mobile Check-in
Amman, Amsterdam, Atena, Baia Mare, Belgrad, Beyrut, Bruxelles, Budapesta, Cairo, Chisinau, Cluj, Frankfurt, Iasi, Istanbul, Londra, Madrid, Nisa, Oradea, Paris, Praga, Roma, Salonic, Satu Mare, Sofia, Suceava, Tel Aviv.
Note:
- Asigurați-vă că telefonul mobil are funcționalitatea de acces de date şi acces la internet si că furnizorul de servicii de telefonie mobilă nu blochează descărcarea de imagini pe telefon.
- Abonamentul de telefonie mobilă include servicii de acces de date.