Data anuntului de participare: 02.11.2016
1. Achizitor: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORTURI AERIENE ROMANE TAROM S.A. („TAROM“); Numar de ordine in Registrul Comertului: J23/1298/24.07.2003; Cod de Inregistrare Fiscala: RO477647; Adresa: Calea Bucurestilor nr. 224F, Otopeni, judetul Ilfov; Tel.: (021)201.47.00; Fax (021)201.47.61.
2. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie: LICITATIE DESCHISA.
3. a) Locul de prestare a serviciilor: conform prevederilor Caietului de sarcini.
b) Natura serviciilor care vor fi prestate: servicii juridice de reprezentare a companiei in cadrul litigiilor cu tertii cat si in faza actiunilor premergatoare initierii actiunilor la instantele de judecata ( inclusiv dar nelimitandu-se la procese in contencios administrativ cu diferite institutii ale statului: ANAF, CURTEA DE CONTURI, CONSILIUL NATIONAL PRIVIND COMBATEREA DISCRIMINARII, OFICIUL NATIONAL PRIVIND PROTECTIA CONSUMATORULUI, POLITIA DE FRONTIERA, etc. ).
4. Cantitatea de servicii care trebuie prestate: conform prevederilor Caietului de sarcini.
5. Optiunea de achizitionare de servicii similare suplimentare: conform documentatiei de atribuire.
6. Indicatii referitoare la posibilitatile ofertantilor de a depune oferta pentru o parte sau pentru intreaga cantitate de servicii: oferta trebuie depusa pentru intreaga cantitate de servicii conform documentatiei de atribuire – nu se accepta oferte partiale.
7. a) Durata contractului de achizitie: 24 (douazecisipatru) de luni, cu posibilitatea de prelungire pe o noua perioada de maxim 12 luni.
b) Data intrarii in vigoare a contractului de achizitie: conform documentatiei de atribuire.
8. Subcontractanti: nu se accepta subcontractanti;
9.a) Documentatia de atribuire se poate obtine la solicitarea scrisa a oricarui operator economic interesat adresata catre TAROM, Biroul Proceduri Achizitii, email anamaria.ionescu@tarom.ro, carmen.tudor@tarom.ro, nicoleta.mitroi@tarom.ro, corina.stan@tarom.ro, Fax: (021)201.49.93, Tel.: (021)204.19.55, (021)204.19.43.
b) Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 09.11.2016.
c) Data si ora limita pentru depunerea ofertelor: 16.11.2016, ora 13:00 (toate documentele trebuie sa ajunga la TAROM in termenul de depunere mentionat).
d) Modul de depunere a ofertelor: pe suport hartie, in plic depus/transmis la sediul TAROM aflat in Calea Bucurestilor nr. 224F, Otopeni, judetul Ilfov (Cladire TAROM, Corp F, Biroul Proceduri Achizitii, etaj 2, camera 204), direct sau prin posta.
e) Limba de redactare a ofertei si a documentelor insotitoare ale acesteia: limba romana.
10. Garantie de participare la procedura de atribuire: nu se solicita.
11. Modalitati de finantare a pretului contractului de achizitie: surse proprii TAROM.
12.Criterii de calificare privind situatia personala, economico-financiara precum si capacitatea tehnica si profesionala a ofertantilor: in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
13. Derularea procedurii de atribuire: in conformitate cu „Regulamentul privind atribuirea contractelor de achizitie“ al TAROM (publicat pe pagina de internet www.tarom.ro).
14. Perioada pentru care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila: minim 60 de zile de la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.
15. Criteriul de atribuire a contractului de achizitie: PRETUL CEL MAI SCAZUT.