Compania TAROM informează pasagerii care vor călători înspre/dinspre Amsterdam , în intervalul 28.05.2019 – 29.05.2019, că din cauza grevei generale anunţată pe întreg teritoriul Olandei în Sectorul Transporturilor, respectiv a grevei personalului de securitate de pe Aeroportul Schiphol, programul de zbor ar putea suferi modificări.
Astfel, asemenea altor companii aeriene, şi Compania TAROM ar putea fi afectată în sensul anulării/întârzierii curselor cu sosire sau plecare din Amsterdam.
De asemenea, menţionăm că există posibilitatea reprogramarii gratuite a zborului pentru o călătorie în perioada 30.05.2019-02.06.2019. În această situatie, pasagerii sunt rugaţi să contacteze Compania TAROM sau agenţia de voiaj de la care au fost achiziţionate biletele. În cazul în care călătoria nu suportă amânare, recomandăm pasagerilor noştri să verifice din timp informările cu privire la situația zborurilor de pe site-urile aeroporturilor de plecare, respectiv destinație, să efectueze check-in online şi să ajungă la aeroport în timp util. Este necesară şi printarea cărţilor de îmbarcare.
Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că efectuarea formalităţilor pe aeroport ar putea presupune o durată mai mare decât în situaţii normale, iar pasagerii vor călătorii fără bagaj de cală.
Subliniem faptul că personalul Companiei TAROM este mobilizat să asigure asistență în orice moment și să minimalizeze impactul pe care această situație l-ar putea avea în planul de călătorie al pasagerilor afectați.
Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să contactaţi Call Center TAROM (la nr-ul de telefon 0219361 sau prin email la adresa [email protected]) sau agenţia prin intermediul căreia a fost efectuată rezervarea de calatorie.
Deși această situație nu este generată de către operatorul aerian național, prezentăm scuze tuturor pasagerilor potențial afectați.’’