SERVICII DE INTRETINERE, REPARATII, REVIZII SI INSPECTII TEHNICE PERIODICE (ITP), INCLUSIV FURNIZAREA PIESELOR DE SCHIMB SI CONSUMABILE
PENTRU AUTOVEHICULELE APARTINAND COMPANIEI TAROM
Data anuntului: 17.11.2022
1. Achizitor: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORTURI AERIENE ROMANE TAROM S.A. („TAROM”).
2. Obiectul contractului: servicii de intretinere, reparatii, revizii si inspectii tehnice periodice (ITP), inclusiv furnizarea pieselor de schimb si consumabile pentru autovehiculele apartinand Companiei TAROM.
3. Cerinte solicitate prestatorului:
- Sa detina cel puțin un punct de lucru in Municipiul Bucuresti sau in judetul Ilfov sau pe o raza de 30 km fata de localitatea Otopeni;
- Sa dovedesca faptul ca punctul de lucru este autorizat RAR pentru efectuarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Autorizatia trebuie sa cuprinda si sa fie valabila pentru toate operatiunile solicitate prin prezenta documentatie de achizitie;
- Sa detina autorizatie RAR pentru statia ITP.
4. Indicatii referitoare la posibilitatile ofertantilor de a depune oferta pentru o parte sau pentru intreaga cantitate de produse: Oferta trebuie depusa pentru intreaga cantitate de servicii, conform specificatiilor tehnice – nu se accepta oferte partiale.
5. Durata contractului de achizitie: 2 ani, cu posibilitatea de prelungire.
6. Subcontractanti: se accepta.
7. Oferte comune: nu se accepta.
8. Criteriul de desemnare a ofertei castigatoare: OFERTA CEA MAI AVANTAJOASA DIN PUNCT DE VEDERE ECONOMIC.
9. Documentatia de achizitie se poate obtine la solicitarea scrisa a oricarui operator economic interesat adresata catre TAROM, Calea Bucurestilor nr. 224F, Otopeni, judetul Ilfov – Departamentul Administrativ si Aprovizionare – Serviciul Achizitii Non-Tehnice, Contracte si Aprovizionare, e-mail [email protected] si [email protected]
10. Data si ora limita pentru depunerea ofertelor: 12.12.2022 ora 11.00.
11. Modul de depunere a ofertelor: pe e-mail, la adresele mentionate in documentatia de achizitie.
11. Garantie de participare: nu se solicita.
12. Derularea procedurii de achizitie: in conformitate cu ”Regulamentul privind incheierea contractelor de achizitie de produse, servicii sau lucrari” al TAROM (publicat pe pagina de internet www.tarom.ro).