Companiei TAROM i-a fost recunoscută funcţionarea în acord şi pe baza unui sistem de calitate internaţional.
În timpul unei ceremonii ce s-a desfăşurat pe data de 16 mai 2014, la sediul TAROM, compania a primit certificatul care atestă conformitatea Sistemului său de Management al Calității cu cerințele standardelor internaționale IS0 9001:2008. Certificatul i-a fost înmânat directorului general TAROM, Christian Heinzmann, de către domnul Thomas BÜSCHEL – Director General TÜV Akademia/ Reprezentantul Conducerii TÜV Thüringen și domnul Andreas Drechsel – Director Organismul de certificare TÜV Thüringen.
ISO 9001 (ISO 9001:2008) este standardul cu cea mai largă răspândire şi aplicare în ceea ce priveşte asigurarea îndeplinirii condiţiilor de calitate ale bunurilor şi serviciilor pe care un furnizor le livrează clienţilor săi.
TÜV Thüringen, organism de certificare internaţional, una dintre societăţile de top la nivel mondial în domeniul certificării sistemelor de management, a examinat conformitatea Sistemului de Management al Calității implementat în cadrul TAROM corespunzător cerinţelor standardului ISO 9001:2008.
Procesul de certificare a reprezentat un efort pe parcursul unui an, pentru a dezvolta proceduri și instrucțiuni care să completeze documentația existentă, deja pusă în aplicare de câţiva ani.
“Nu de puţine ori am afirmat că TAROM se află într-un proces continuu de optimizare a serviciilor pentru a oferi pasagerilor noştri călătorii sigure şi confortabile. Sunt foarte mândru pentru că împreună cu echipa TAROM am finalizat cu bine şi acest proces de recunoaştere a calităţii serviciilor noastre, ale căror obiective se reflectă în satisfacerea așteptărilor clientului. Procesul dedicat certificării ISO 9001:2008 corespunde politicii companiei TAROM, care afirmă faptul că abilitatea noastră de a percepe, înțelege și satisface așteptările clienților în ceea ce privește un transport aerian în condiții de siguranță, de încredere și confortabil este cheia pentru a obține eficiență prin calitate. Această certificare demonstrează angajamentul companiei TAROM față de pasagerii și partenerii săi pentru a le asigura cele mai bune servicii”, a declarat Christian Heinzmann, Director General TAROM.
“Suntem convinşi că sistemul de lucru al TAROM a fost întotdeauana orientat către calitate şi că şi până la acest moment, prioritatea a fost siguranța pasagerilor. Aportul nostru în acest context îl reprezintă sprijinul, în tot acest proces, pentru ca sistemul de management de calitate să nu se limiteze doar la o documentație scrisă, ci să vă ajute să realizaţi practic, obiectivele propuse. Mulțumesc tututor pentru întreaga colaborare de până acum, dar și pentru cea viitoare”, a declarat Thomas Büschel – Director General TÜV Akademia/ Reprezentantul Conducerii TÜV Thüringen
În fiecare an compania TAROM participă la procesele de audit efectuate cu stricteţe de către Autoritatea Aeronautica Civila Romana, precum și de către orice alte organisme de reglementare.
Auditul pentru certificare ISO 9001:2008 a examinat procedurile TAROM și a auditat responsabilii diviziilor cheie pentru calitatea produselor și serviciilor dedicate clienților, printre care se numără: siguranţa şi securitatea, serviciile la bord, operaţiunile la sol, sănătate, mediu şi comunicare.
Despre TAROM
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM a fost înfiinţată în 1954 şi a crescut în acelaşi timp cu aviaţia românească. TAROM îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. Din iunie 2010 este membră a Alianţei SkyTeam, din 1993 membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA) iar din 2000 este membra a Asociaţiei Companiilor Aeriene Europene (AEA).
CONTACT:
Biroul de presă TAROM
E-mail: [email protected]