În urma restricțiilor impuse de pandemia de COVID-19, aviația a fost una dintre cele mai afectate industrii, atât la nivel mondial, cât și național. În acest context, TAROM a făcut, în toată această perioadă, front comun cu autoritățile în combaterea pandemiei, oferind suport pasagerilor prin organizarea unor zboruri speciale de repatriere și prin curse speciale de transport a echipamentelor medicale.
Prioritatea TAROM este sănătatea pasagerilor și a echipajelor de zbor. În acest sens, ne concentrăm eforturile pe reluarea activității într-o manieră cât mai structurată, astfel încât să putem asigura continuitatea activității. A fost și încă este o perioadă dificilă, iar deciziile luate nu au fost unele ușoare, decizii economice și organizatorice asumate astfel încât să reușim să trecem peste perioadă critică.
Primul efect resimțit de către pasagerii noștri a fost anularea zborurilor, ulterior apărând întârzieri în procesul de returnare a prețului biletelor achiziționate și nefolosite. Suntem încrezători în rezolvarea pozitivă a tuturor problemelor pe măsură ce activitatea va fi reluată.
TAROM vă asigură că returnarea prețului biletelor achiziționate și nefolosite este o acțiune demarată încă de la anularea primelor curse aeriene, un proces în plină desfășurare și care va continua, compania făcând toate eforturile pentru a-l accelera. Vă garantăm că toate aceste cereri de restituire vor fi procesate și rezolvate pozitiv.
Vă asiguram că dumneavoastră, pasagerii noștri, rămâneți prioritatea Companiei TAROM și facem toate eforturile pentru a minimiza efectele negative resimțite.
Vom continua să vă ținem la curent cu evoluția situației generale și a masurilor pe care le luăm. Totodată, va exista un dialog personal cu fiecare pasager afectat, astfel încât să reducem cât mai mult disconfortul creat.
Vă mulțumim pentru înțelegerea și răbdarea de care dați dovadă în această perioadă.