Data anunţului de achiziţie: 26.09.2023
1. Achizitor: COMPANIA NAŢIONALĂ DE TRANSPORTURI AERIENE ROMÂNE TAROM S.A. („TAROM”)
2. Specificaţii tehnice ale produselor / serviciilor: conform documentaţiei de achiziţie.
3. Cantitatea de produse / servicii care se achiziţionează: conform documentaţiei de achiziţie.
4. Locul de furnizare a produselor / serviciilor: livrare into-plane pe aeroporturile prevăzute în documentaţia de achiziţie.
5. Durata contractului de achiziţie: 11 luni (16.11.2023 – 15.10.2024).
6. Preţul produselor / serviciilor se va exprima în USD, iar taxele aplicabile vor fi exprimate în RON, USD sau EUR (după caz).
7. Subcontractanţi: subcontractarea este permisă pentru serviciile de alimentare « into-plane ».
8. Oferte comune: se acceptă.
9. Criteriul de desemnare a ofertei câştigătoare: PREŢUL CEL MAI SCĂZUT.
10. Alte condiţii obligatorii privind furnizarea produselor / prestarea serviciilor: conform documentaţiei de achiziţie.
11. Documentaţia de achiziţie se poate obţine, în format electronic, la solicitarea scrisă a oricărui operator economic interesat transmisă către TAROM înainte de data şi ora limită pentru depunerea ofertelor, la adresele de e-mail [email protected] şi [email protected] (Departamentul Administrativ şi Aprovizionare – Serviciul Achiziţii Non-Tehnice, Contractare şi Aprovizionare).
12. Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor: 10.10.2023, ora 11:00.
13. Modul şi adresa de transmitere a ofertelor: prin e-mail, la adresele [email protected] si [email protected].
14. Garanţie de participare la procedura de achiziţie: nu se solicită.
15. Procedura de achiziţie aplicată: LICITAŢIE DESCHISĂ, organizată şi derulată în conformitate cu ”Regulamentul privind încheierea contractelor de achiziţie de produse, servicii sau lucrări” al TAROM (publicat pe pagina de internet www.tarom.ro).