Data anuntului de participare: 07.10.2016
1. Achizitor: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORTURI AERIENE ROMANE TAROM S.A. (« TAROM »); Numar de ordine in Registrul Comertului: J23/1298/24.07.2003; Cod de Inregistrare Fiscala: RO477647; Adresa: Calea Bucurestilor nr. 224F, Otopeni, judetul Ilfov; Tel.: (021)201.47.00; Fax (021)201.47.61.
2. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie: LICITATIE DESCHISA.
3. a) Locul de prestare a serviciilor: conform documentatiei de atribuire.
b) Natura serviciilor care vor fi prestate: servicii juridice de asistenta legala, avizare si consultanta cu privire la activitatile curente ale companiei.
4. Cantitatea de servicii care trebuie prestate: conform documentatiei de atribuire.
5. Optiunea de achizitionare de servicii similare suplimentare: conform documentatiei de atribuire.
6. Indicatii referitoare la posibilitatile ofertantilor de a depune oferta pentru o parte sau pentru intreaga cantitate de servicii: oferta trebuie depusa pentru intreaga cantitate de servicii prevazuta in documentatia de atribuire – nu se accepta oferte partiale.
7. a) Durata contractului de achizitie: 12 (douasprezece) luni.
b) Data intrarii in vigoare a contractului de achizitie: conform documentatiei de atribuire.
8. Subcontractanti: nu se accepta subcontractanti.
9. Oferte alternative: nu se accepta.
10.a) Documentatia de atribuire se poate obtine la solicitarea scrisa a oricarui operator economic interesat adresata catre TAROM, Biroul Proceduri Achizitii, email [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] Fax: (021)201.49.93, Tel.: (021)204.19.55.
b) Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 14.10.2016.
c) Data limita pentru depunerea ofertelor: 21.10.2016, ora 13:00 (toate documentele trebuie sa ajunga la TAROM in termenul de depunere mentionat).
d) Modul de depunere a ofertelor: pe suport hartie, in plic depus/transmis la sediul TAROM aflat in Calea Bucurestilor nr. 224F, Otopeni, judetul Ilfov (Cladire TAROM, Corp F, Biroul Proceduri Achizitii, etaj 2, camera 204, in atentia doamnei Ana Maria Ionescu, tel. 0040.21.204.1955), direct sau prin posta.
e) Limba de redactare a ofertei si a documentelor insotitoare ale acesteia: limba romana.
11. Garantie de participare la procedura de atribuire: nu se solicita.
12. Modalitati de finantare a pretului contractului de achizitie: surse proprii TAROM.
13. Criterii de calificare privind situatia personala, economico-financiara precum si capacitatea tehnica si profesionala a ofertantilor: in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
14. Derularea procedurii de atribuire: in conformitate cu « Regulamentul privind atribuirea contractelor de achizitie » al TAROM (publicat pe pagina de internet www.tarom.ro).
15. Perioada pentru care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila: minim 60 de zile de la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.
16. Criteriul de atribuire a contractului de achizitie: OFERTA CEA MAI AVANTAJOASA DIN PUNCT DE VEDERE ECONOMIC.