Pasul 1
Selectaţi:
- Oraşele de plecare (De la)/destinaţie (La). În cazul folosirii opţiunii ‘Destinaţii multiple’ selectaţi în ordinea călătoriei toate oraşele, atât de plecare, cât şi de sosire. Aplicaţia nu permite rezervarea de călătorii pentru mai mult de opt oraşe (plecare ŞI sosire).
- Tipul călătoriei: dus, dus-întors sau destinaţii multiple.
- Data întoarcerii, în cazul în care călătoria e dus-întors.
- Numărul şi tipul pasagerilor (pasagerului).
- Clasa de servicii: Economic sau Business
- Tipul zborului: direct sau de conexiune; dacă nu sunteţi sigur(ă) vă rugăm să lăsaţi bifată opţiunea ‘Conexiune’.
Pentru a obţine disponibilitatea zborurilor apăsaţi butonul Caută.
Pasul 2
Selectaţi zborul (zborurile) şi tipul de tarif pe care îl doriţi: nerestricţionat sau cel mai mic tarif disponibil.
Cel mai mic tarif disponibil este supus, de regulă, unor restricţii ca:
- impunerea unei durate maxime/minime a călătoriei.
- în cazul în care solicitați anularea biletului, aceasta se va face conform condițiilor tarifare acceptate la momentul rezervării.
- plata unei taxe în cazul în care doriţi anularea sau modificarea biletului etc.
Pasul 3
Pagina de selecție a zborurilor vă afișează:
- zborul selectat
- zborurile disponibile
- cele mai mici tarife pentru fiecare zi
- condițiile fiecărui tarif
- preţul total al biletului.
Pasul 4
Vă rugăm să completați cu informațiile personale (câmpurile marcate cu ,,!” sunt obligatorii).
- Selectaţi titulatura Dna. Dl.
- Completaţi numele şi prenumele în câmpurile corespunzătoare.
- Introduceţi referinţa Flying Blue dacă sunteţi membru Frequent Flyer.
- Introduceţi datele de contact (e-mail şi telefon). Introducerea corectă a datelor de contact este obligatorie, deoarece le folosim pentru a vă transmite confirmarea rezervării, biletul electronic, documentele aferente serviciilor adiționale și posibilele modificări de orar.
Pasul 5
În pagina cu “Servicii Adiționale“ puteți alege și adăuga contra cost următoarele servicii :
- animalul de companie (cățel sau pisică, conform condițiilor TAROM de acceptare a animalelor în cabină.
- puteți adăuga bagaje de cală suplimentare.
- puteți adăuga echipamente sportive (golf, ski, pescuit).
- vă puteți alege locul dorit în aeronavă. În funcție de condițiile tarifare, prealocarea acestora poate fi gratuită sau contra cost.
- TAROM îşi rezervă dreptul de a modifica locul atribuit, chiar si după îmbarcarea în aeronavă, din motive operaţionale, de siguranţă sau de securitate a zborului.
Pasul 6
Pagina „Plată” vă afişează detaliile călătoriei, condițiile de călătorie, condițiile tarifare şi costul biletului.
- La momentul plății, veţi primi prin email confirmarea rezervării, biletul electronic și dacă ați cumpărat și alte servicii, documentele aferente acestora.
- Alegeți o metodă de plată. În cazul în care doriţi să plătiţi cu card, vă rugăm să alegeți „Plătiți acum”. Dacă selectați „Time to think (Timp de gândire)”, tariful va fi garantat timp de 48 de ore și veți putea plăti online, din „Rezervarea mea”, prin link de plată primit de la Call Center sau prin alte metode de plată.
- Bifaţi căsuţa obligatorie de lângă textul „Da, am citit şi accept Termenii şi Condiţiile de Călătorie şi Condiţiile de Achiziţie.* ” și deschideți link-urile pentru a vedea condițiile tarifului ales și termenii și condițiile de călătorie.
- Apăsaţi butonul „Plătesc în siguranță” pentru a confirma rezervarea şi a cumpăra biletul.
Pasul 7
În pagina Confirmarea rezervării, vi se afişează codul de confirmare a rezervării (vă rugăm să-l notaţi sau să printaţi pagina), detaliile pasagerului (puteţi modifica aceste detalii apăsând butonul Modifică) .
- Puteţi revedea detaliile rezervării dumneavoastră (itinerariul şi preţul) precum şi metoda de livrare aleasă şi metoda de plată selectată.
- Pentru a modifica o rezervare, vă rugăm să intrați pe site la Rezervarea mea și să faceți modificările pe care vi le doriți.
- Pentru a anula o rezervare, vă rugăm să contactaţi orice agenţie TAROM sau call center-ul.
- Vă rugăm să reţineţi că durata maximă a unei sesiuni de rezervare este de 10 minute de la apăsarea butonului ‘Caută’ aflat în form-ul de rezervare de pe prima pagină. Dacă la trecerea acestui interval de timp nu aţi finalizat rezervarea, motorul de rezervări va afişa o avertizare scrisă în acest sens. Procesul de rezervare va trebui reluat.
Important: nu putem garanta disponibilitatea tarifului iniţial în cazul în care sesiunea de rezervare expiră.