Dacă bagajul dumneavoastră a fost pierdut, vă rugăm să ne trimiteţi o reclamaţie scrisă.
Menţionaţi cât mai multe detalii pe care vi le amintiţi despre conţinutul şi aspectul bagajului/bagajelor dumneavoastră, inclusiv semnele particulare (mărci, înscrisuri, autocolante, etc. pe care acestea le-ar putea avea).
Vă rugăm să ataşaţi şi:
- o copie a biletului de călătorie şi a biletului pentru excedent de bagaje (dacă există)
- copii după etichetele bagajelor
- numărul de constatare lipsă bagaj
Puteţi trimite această cerere:
- pe e-mail la [email protected]
- prin poştă la TAROM – Serviciul Asistenţă Pasageri, Aeroportul Internaţional Henri Coandă, Bucureşti, Calea Bucureştilor, nr. 224F, Otopeni, Ilfov.
În cazul în care, în urma unei călătorii, bagajele dumneavoastră au fost întarziate sau pierdute, puteţi vizualiza online statutul reclamaţiei dumneavostră, precum şi data când urmează să vă fie livrate bagajele dând click aici.
Trebuie să aveţi pregatită referinţa reclamaţiei, aşa cum v-a fost furnizată de către ghişeul „Lost and Found” pentru TAROM.