Cum pot să obţin cel mai mic tarif pentru o anumită destinaţie?
În primul rând, cu cât rezervaţi mai din timp, cu atât aveţi şanse mai mari să obţineţi tarifele cele mai mici.
Apoi, trebuie să optaţi pentru „Lowest fare” în pagina în care selectaţi zborul dorit, dar trebuie să ştiţi că cele mai mici tarife sunt supuse unor condiţii sau restricţii tarifare. Înainte de a plăti suma totală, vă rugăm să citiţi cu atenţie condiţiile tarifare.
Cum plătesc biletul?
Există două modalităţi de a plăti biletul: online utilizând un card de credit/debit sau offline, numai la o agenţie TAROM.
Pentru plata biletului se pot utiliza: Visa, Visa Electron, American Express, MasterCard. Costul biletului va fi debitat automat din contul dumneavoastră de credit/debit în momentul cumpărării biletului.
Pentru siguranţa sumelor de pe cardul dumneavoastră, vă rugăm să nu plătiţi online folosind un computer public folosit de către mai multi utilizatori (asemeni acelor din Internet cafe-uri) sau unul care este susceptibil de a avea spyware, troieni sau viruşi care pot disemina datele cardului în Internet.
Pentru plata offline, vă rugăm să vă adresaţi oricărei agenţii TAROM. Vă rugăm să reţineţi că, în cazul în care o rezervare „Time to think” nu este achitată în intervalul menționat pe documentul primit, este anulată de sistem. Odată anulată de sistem, rezervarea nu mai poate fi reactivată. Este util să reţineţi faptul ca nu putem garanta o disponibilitate prelungită a locurilor, motorul de rezervări funcţionând pe baza principiului ‘primul venit – primul servit’. Orarul agentiilor TAROM poate fi consultat în secţiunile Agentii Nationale, respectiv Agentii Internationale.
Cum pot intra în posesia biletului?
Pentru rezervările plătite cu carte de credit/debit, biletul se emite automat şi este transmis prin e-mail la adresa menţionată la momentul rezervării. De asemenea, un e-mail de confirmare a rezervării va fi trimis automat în momentul finalizării rezervării.În cazul plății la agenţie, biletul electronic va fi emis de către agenţie numai după efectuarea plăţii.
Pot avea încredere în sistemul de rezervare online?
Desigur. În acest moment mai mult de 80 de companii aeriene importante utilizează cu succes acelaşi sistem de rezervări online. Producătorul sistemului este Amadeus, cea mai mare companie de distribuţie a serviciilor IT de transport aerian din Europa.
Ce alte modalităţi de plată a biletului mai pot utiliza?
Puteţi plăti și prin mijloace de plată offline (OP, cec, transfer bancar etc).
Biletul este electronic (e-ticket)?
Toate rutele TAROM sunt eligibile pentru electronic ticketing.
De ce cartea mea de credit nu este acceptată de sistemul de rezervări?
În cazul în care plata online nu este confirmată, vă rugăm să vă adresaţi băncii emitente a cărţii de credit/debit.
Initial am ales plata cash şi am finalizat rezervarea; acum doresc să plătesc prin Internet, utilizând un card de credit sau debit. Cum se poate realiza acest lucru?
Vă rugăm să reţineţi că, după finalizarea rezervării, plata nu se mai poate efectua online. Pentru a plăti online în termen de 48 de ore (inclusiv sâmbătă şi duminică) de la finalizarea rezervării şi obţinerea codului de rezervare, vă rugăm să contactaţi orice agenţie TAROM. Lista completă a agenţiilor TAROM, precum şi orarul de funcţionare se găseste aici.
Am plătit biletul online şi am nevoie de o factură. Unde mă pot adresa?
Pentru a intra în posesia unei facturi sau edita pe cea existntă, vă rugăm să trimiteți un e-mail cu datele de facturare la Call Center-ul TAROM, având adresa [email protected]. Colegii vă vor trimite factura solicitată.