Am rezervat un zbor şi doresc să modific data de plecare. Unde mă pot adresa?
Puteți face acest lucru online, din Rezervarea Mea sau vă puteți adresa unei agenţii TAROM sau Call Center-ului TAROM. Schimbările datei de călătorie nu pot fi operate solicitând acest lucru printr-un mesaj transmis serviciului de suport tehnic pentru rezervări online. Prin însăşi natura sa, acest serviciu va putea asista în problemele tehnice întâmpinate în cursul procesului de rezervare.
Pentru schimbări ale rezervării, vă rugăm să vă adresaţi numai agenţiei TAROM. Schimbările de rezervare nu pot fi efectuate online pe site sau de către serviciul de asistenţă tehnică pentru rezervări online TAROM.
Doresc sa rezerv pe internet o călătorie pentru un minor neînsoţit; ce formalităţi sunt necesare?
Călătoriile pentru minori neînsoţiţi nu pot fi rezervate pe internet, deoarece acestea presupun îndeplinirea unor formalităţi suplimentare ce nu pot fi efectuate online. Vă rugăm să vă adresaţi celei mai apropiate agenţii TAROM pentru informaţii suplimentare sau să accesaţi secţiunea” Totul despre călătorie”, subsecţiunea Informaţii speciale, din site-ul TAROM.
Am rezervat un zbor şi nu mai pot călători. Unde mă pot adresa pentru a trece biletul pe numele altui pasager?
Acest lucru nu este posibil, întrucât toate biletele de călătorie sunt nominale. Nu se acceptă cereri de schimbare a numelui pasagerului. Pentru ca cealaltă persoană să călătorească, va trebui să rezervaţi şi să platiţi un nou bilet la tariful existent în momentul achiziţionării, sub rezerva existenţei locurilor la zborul pentru care se cere rezervare. Datorită caracterului specific al motorului de rezervări nu putem garanta o disponibilitate ulterioară a tarifului iniţial rezervat, acesta fiind rezervabil numai în limita locurilor existente.
Am rezervat un zbor, dar acum doresc să utilizez numai partea din bilet corespunzătoare zborului de întoarcere. Unde trebuie să anunţ acest lucru?
Toate biletele trebuie utilizate numai în ordinea în care au fost emise cupoanele de zbor din acel bilet. De exemplu, dacă aveţi un bilet Bucureşti – Paris – Bucureşti, biletul trebuie utilizat pentru călătoria (segmentul) Bucureşti – Paris, apoi pentru întoarcere. Neutilizarea primului segment atrage automat invalidarea întregului bilet, acesta nu mai poate fi utilizat doar pentru zborul de întoarcere.
Am rezervat un zbor, dar nu mai pot călători. Unde mă pot adresa pentru anularea biletului şi returnarea sumei plătite la rezervare?
Vă rugăm să vă adresaţi numai agenţiei TAROM care a emis biletul, întrucât acesta e singurul punct de contact abilitat să efectueze anularea. Agenţia vă va comunica în ce condiţii se poate efectua rambursarea sumei plătite la rezervare. Vă rugăm să reţineţi că acest lucru se va face numai în conformitate cu condiţiile tarifare acceptate în momentul rezervării pe internet.