- Cine este eligibil pentru SkyPriority?
Membrii SkyTeam Elite Plus şi clienţii cu bilete emise în clasele First şi Business.
- Clienţii SkyTeam Elite primesc servicii diminuate?
Beneficiile nivelului Elite, aşa cum sunt prezentate pe website-urile membrilor şi SkyTeam.com rămân neschimbate şi, prin urmare, membrii Elite au dreptul la aceleaşi servicii ca înainte.
- Când un membru Elite cumpără un bilet în clasa First sau Business , este eligibil pentru SkyPriority?
Da. Toţi pasagerii claselor First şi Business sunt eligibili pentru SkyPriority.
- Când un membru Elite este promovat la clasa First/Business , este eligibil pentru SkyPriority?
Da. Toti pasagerii claselor First şi Business sunt eligibili pentru SkyPriority.
- Pasagerii pot cumpăra SkyPriority?
Nu. Serviciile oferite de SkyPriority nu sunt disponibile pentru cumpărare. SkyPriority este un serviciu de călătorie special, care poate fi folosit numai de către clienţii cu bilete First şi Business şi membrii SkyTeam Elite Plus, indiferent de clasa de călătorie.
- Cum pot afla clienţii dacă se califică pentru SkyPriority? Vor primi un card special prin poştă?
Companiile SkyTeam vor informa pasagerii eligibili în mod direct. Indicatorul SkyPriority va fi, de asemenea, imprimat pe cartea de îmbarcare.
- Ce este nevoie să facă pasagerii când ajung la aeroport?
Clienţii eligibili trebuie doar să urmărească semnalistica SkyPriority :
- SkyPriority Check-in – cu acces într-o zonă prioritară dedicată de check-in;
- SkyPriority Baggage drop-off – predarea şi etichetarea bagajelor în zone dedicate;
- SkyPriority Security and Immigration – intrare specială pe culoarul rapid tip „Fast Track Security” şi ghişeu dedicat la controlul de frontieră. Aceste servicii sunt disponibile numai pentru anumite aeroporturi;
- SkyPriority Boarding – pentru îmbarcare rapidă, oferind flexibilitate prin existenţa unui culoar special la porţile de îmbarcare;
- Baggage 1st on belt – bagaj etichetat „Priority” pentru a fi livrat cu prioritate pe bandă la sosirea la destinaţie;
- Ticketing and Transfer Priority Desk – acces prioritar la serviciile oferite în aceste puncte.
- De ce au introdus SkyPriority companiile SkyTeam ?
SkyTeam doreşte furnizarea celor mai bune produse şi servicii către clienţii săi.
Companiile membre SkyTeam colaborează pentru îmbunatăţirea experienţei de călătorie a clienţilor – pentru a face călătoria cât mai placută pentru toţi clienţii şi în mod special pentru clienţii fideli.
SkyPriority este o parte din eforturile noastre continue de îmbunătăţire a experienţei de călătorie la bordul aeronavelor TAROM şi ale partenerilor SkyTeam. Prin îmbunătăţirea consistenţei în aeroporturi, călătoria devine mai rapidă şi mai plăcută pentru clienţii noştri, ajutându-i astfel să aleagă de fiecare dată seviciile companiilor aeriene din SkyTeam.
Vă mulţumim ca aţii ales să călătoriţi la bordul aeronavelor TAROM şi ale partenerilor SkyTeam!