Data anuntului de participare: 01.11.2016
1. Achizitor: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORTURI AERIENE ROMANE TAROM S.A. (“TAROM”); Numar de ordine in Registrul Comertului: J23/1298/24.07.2003; Cod de Inregistrare Fiscala: RO477647; Adresa: Calea Bucurestilor nr. 224F, Otopeni, judetul Ilfov; Tel.: (021)201.47.00; Fax (021)201.47.61.
2. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie: LICITATIE DESCHISA.
3. a) Locul de prestare a serviciilor: conform prevederilor Caietului de sarcini.
b) Natura serviciilor care vor fi prestate: servicii de verificare metrologica – etalonare, calibrare a mijloacelor de masurare.
4. Cantitatea de servicii care trebuie prestate: conform prevederilor Caietului de sarcini.
5. Optiunea de achizitionare de servicii similare suplimentare: conform documentatiei de atribuire.
6. Indicatii referitoare la posibilitatile ofertantilor de a depune oferta pentru o parte sau pentru intreaga cantitate de servicii: oferta de servicii se va prezenta pentru fiecare mijloc de masurare si pentru toata cantitatea aferenta unui mijloc de masurare din cadrul fiecarei categorii, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini. Nu se accepta oferte partiale, respectiv oferte pentru o cantitate mai mica decat cea prevazuta pentru fiecare mijloc de masurare pentru care se depune oferta. Fiecare tip de mijloc de masurare reprezinta un lot de mijloace de masurare.
7. a) Durata contractului de achizitie: 3 (trei) ani.
b) Data intrarii in vigoare a contractului de achizitie: conform documentatiei de atribuire.
8. Subcontractanti: se accepta subcontractanti, cu conditia ca subcontractorii sa fie acreditati conform SR EN ISO/CEI 17025 si sa detina Certificatul Sistemul de Management al Calitatii.
9. a) Documentatia de atribuire se poate obtine la solicitarea scrisa a oricarui operator economic interesat adresata catre TAROM, Biroul Proceduri Achizitii, email [email protected], [email protected], [email protected] si [email protected] , Fax: (021)201.49.93, Tel.: (021)204.19.55, (021)204.19.43.
b) Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 10.11.2016.
c) Data limita pentru depunerea ofertelor: 18.11.2016, ora 11.00.
d) Modul de depunere a ofertelor: prin e-mail la adresa [email protected] sau pe suport hartie in plic depus/transmis la sediul TAROM aflat in Calea Bucurestilor nr. 224F, Otopeni, judetul Ilfov (Cladire TAROM, Corp F, Biroul Proceduri Achizitii, etaj 2, camera 204, in atentia doamnei Nicoleta Mitroi), direct sau prin posta.
e) Limba de redactare a ofertei si a documentelor insotitoare ale acesteia: limba romana.
10. Garantie de participare la procedura de atribuire: nu se solicita.
11. Modalitati de finantare a pretului contractului de achizitie: surse proprii TAROM.
12. Criterii de calificare privind situatia personala, economico-financiara precum si capacitatea tehnica si profesionala a ofertantilor: in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
13. Derularea procedurii de atribuire: in conformitate cu “Regulamentul privind atribuirea contractelor de achizitie” al TAROM (publicat pe pagina de internet www.tarom.ro).
14. Perioada pentru care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila: minim 60 de zile de la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.
15. Criteriul de atribuire a contractului de achizitie: PRETUL CEL MAI SCAZUT.