Bucureşti/09.12.2014:
Banca Transilvania, AIR FRANCE KLM şi TAROM lansează astăzi un produs comun pentru piaţa din România: un card bancar de călătorii.
Acest nou produs va permite membrilor Flying Blue să câştige Mile Premiu pentru achiziţiile lor de zi cu zi, care ulterior pot fi folosite pentru a cumpăra bilete de avion şi alte produse atractive în magazinul online Flying Blue.
Banca Transilvania, în parteneriat cu AIR FRANCE KLM şi TAROM, lansează astăzi Cardul BT Flying Blue.
Produsul va aduce utilizatorilor diferite beneficii şi le va permite cu fiecare cumpărătură să câştige Mile Premiu în programul Flying Blue. Cu aceste mile ei vor putea achiziţiona ulterior bilete de avion şi alte produse atractive.
Cardul BT Flying Blue este lansat în două versiuni: Classic şi Premium.
Ofertă specială de lansare
Pentru primii 1.000 de deţinători ai cardului, bonusul de bun venit va fi de 15.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Premium sau 10.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Classic.
Cele 15.000 de Mile Premiu, respectiv 10.000 de Mile Premiu, vor permite deținătorului să achiziționeze un bilet de avion one way spre orice destinaţie din Europa sau din România.
Detalii despre Cardurile BT Flying Blue
Cardul BT Flying Blue Classic
Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii Flying Blue vor primi 1.000 de Mile Premiu la prima lor achiziţie. Ei vor câştiga 1,5 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi, pentru achiziţiile produselor sau serviciilor AIR FRANCE KLM şi TAROM. Membrii vor câştiga 1 Milă Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi pentru orice tip de achiziţii efectuate la comercianții din România și 1,5 Mile Premiu la 4 lei cheltuiţi în străinătate. Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii pot plăti în maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor AIR FRANCE KLM şi TAROM. Cardul BT Flying Blue Classic vine cu asigurarea de călătorie gratuită.
Cardul BT Flying Blue Premium
Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii Flying Blue vor primi 2.000 de Mile Premiu la prima lor tranzacţie de cumpărături. Ei vor câştiga, de asemenea, 2 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi pentru achiziţiile produselor sau serviciilor AIR FRANCE KLM şi TAROM şi 2,5 Mile Premiu pentru achiziţii efectuate în străinătate. Membrii vor câştiga 1,5 Mile Premiu la 4 lei cheltuiţi pentru achiziţiile efectuate în România. Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii pot plăti, de asemenea, în maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor AIR FRANCE KLM şi TAROM. Cardul BT Flying Blue Premium vine cu asigurare gratuită de călătorie şi acces în saloanele business din aeroporturile internationale “Henri Coanda Bucureşti” şi “Avram Iancu Cluj”.
AIR FRANCE KLM, TAROM şi Banca Transilvania: un parteneriat solid şi de lungă durată
Parteneriatul dintre AIR FRANCE KLM, TAROM şi Banca Transilvania aduce noi beneficii pentru clienţii tuturor părţilor implicate.
„Patru branduri puternice, printre care şi Banca Transilvania, şi-au unit forţele pentru a asigura succesul acestui proiect frumos, Cardul BT Flying Blue. Făcute special pentru pasagerii care zboară frecvent, cardurile transformă cumpărăturile în noi destinaţii şi destinaţiile în experienţe. Acesta este tipul de card care spune multe lucruri despre cei care îl poartă în portofelul lor, tocmai pentru că el semnifică un stil de viaţă.” a declarat Ömer Tetik, CEO al Bancii Transilvania.
„Lansarea acestui card cu parteneri stabili şi de încredere ne oferă şansa de a aduce mai aproape clienţii nostri de programul Flying Blue, care este deja un succes în România.” a declarat Alexandru Dobrescu, CEO al AIR FRANCE KLM România.
“Această iniţiativă înseamnă îmbrățişarea unei noi perspective de colaborare atât cu partenerii Flying Blue, cât si cu una dintre cele mai respectabile bănci de pe piaţa din România, în beneficiul pasagerilor noştri. Cei care deţin astfel de carduri vor putea acumula mile Flying Blue într-un ritm mult mai rapid, deoarece orice cumpărătură efectuată cu acest card se va transforma în mile.” a declarat Christian Heinzmann, CEO TAROM.
Despre AIR FRANCE KLM
AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian, la nivel mondial, şi lider de piață pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. În 2013, AIR FRANCE KLM a transportat peste 77.3 milioane de pasageri şi peste 1,3 milioane de tone cargo. Flota companiei este formată din 552 aeronave, iar reţeaua acoperă 231 de destinaţii din 103 ţări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle, unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume şi Amsterdam – Schiphol.
AIR FRANCE şi KLM sunt companii membre ale alianţei globale SkyTeam care numără 20 membri şi care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o reţea globală de peste 16.323 de zboruri către peste 1.064 de destinaţii din 178 de tari. www.airfrance.ro & www.klm.ro
Despre TAROM
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM a fost înfiinţată în 1954 şi a crescut în acelaşi timp cu aviaţia românească. Cu un trecut ce se întinde pe mai mult de o jumătate de secol, istoria Companiei Naţionale de Transporturi Aeriene Române începe odată cu dezvoltarea industriei aeronautice, un domeniu în care România s-a remarcat prin Aurel Vlaicu, Traian Vuia şi Henri Coandă.
TAROM îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor. Din iunie 2010 este membră a Alianţei SkyTeam, din 1993 membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA), iar din 2000 este membră a Asociaţiei Companiilor Aeriene Europene (AEA). – www.tarom.ro –
Despre Banca Transilvania
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din aproape 550 de sedii şi 1,8 de milioane de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială. – www.bancatransilvania.ro –
Despre Flying Blue
Flying Blue este cel mai mare program de fidelizare din Europa, cu peste 24,5 milioane de membri. Are 35 de companii aeriene partenere și peste 100 de parteneri care nu sunt companii aeriene. Cu cat membrii săi călătoresc mai mult, cu atât mai multe premii vor primi. Cu cardul Flying Blue, clienții pot avea acces la numeroase servicii, special concepute, pentru a avea o călătorie cât mai plăcută.
Membrii se pot loga pe www.airfrance.com și www.klm.com ca să își verifice contul și pot obține direct bilete cadou sau pot solicita actualizări legate de Mile. Pe site-ul flyingblue.com, membrii pot rezerva cu ușurință biletele cadou promoționale, care sunt disponibile exclusiv online. Membrii pot consulta „Flying Blue Store” pentru a afla diferite moduri de a câștiga și consuma Milele, împreună cu lista completă a tuturor ofertelor partenerilor de program. Pentru noii membri, există o prezentare detaliată a programului Flying Blue cu diferite avantaje, explicate în videoclipuri și tutoriale. – www.flyingblue.com –
CONTACT:
Biroul de presă TAROM
E-mail: [email protected]