Comunicat de presă TAROM
Consiliul de Administrație al Companiei TAROM îl numește pe domnul Costin Iordache în funcția de Director General, din 09 ianuarie 2024
București, 8 ianuarie 2024.
Consiliul de Administrație al Companiei TAROM a decis vineri, 5 ianuarie 2024, numirea domnului Costin Iordache în calitate de director general interimar al companiei. Costin Iordache este absolvent al Academiei de Studii Economice, cât și al programului Leadership Excellence, din cadrul Univerității Berlin. Domnul Iordache are o experiență de peste 18 de ani în companii de renume național și internaţional, precum ABN AMRO BANK, Romtelecom sau Telekom Group.
Membrii Consiliului au apreciat în luarea deciziei atât contribuția directă a domnului Iordache la stabilizarea activității TAROM pe durata mandatului său anterior de director general (ianuarie octombrie 2023), cât și modul în care acesta a făcut echipă în calitate de director financiar, în noua structură de top management a TAROM și, alături de directorul comercial și cel general, a reusit să conducă compania într o faza importantă a planului de restructurare obiectiv principal pe care mandatul actual continua să îl vizeze, urmând derularea următoarelor etape, cu scopul de a revitaliza şi de a optimiza activitățile companiei. Consiliul de Administratie al Companiei TAROM a luat în calcul asigurarea continuității activității companiei și a planului de restructurare asumat de management. Mandatul domnului Costin Iordache debutează efectiv din prima zi în care Bogdan Popescu, fost director general TAROM , își încheie activitatea în companie. Astfel toate deciziile luate la cel mai înalt nivel de management sunt continuu asigurate de către directorii generali ai companiei, care reprezintă politica asumată a companiei, a Consiliului de Administratie al TAROM și a statului roman reprezentat de M inisterul Transporturilor si Infrastructurii , în calitate de acționar al TAROM.
Obiectivul principal al echipei de management rămâne implementarea planului de restructurare ce va conduce la revitalizarea companiei și transformarea ei într o organizație profitabilă și modernă, inclusiv acelor etape ce presupun anterior aprobări din partea forurilor externe.