Stimaţi pasageri,
În ultima perioadă, din cauza traficului foarte mare de pasageri şi bagaje, toate marile aeroporturile se confruntă cu probleme operaţionale ce pot duce la întârzieri în livrarea bagajelor.
Compania TAROM recomandă pasagerilor să inscripţioneze pe bagajul de cală – numele, adresa de e-mail şi un număr de telefon de contact – pentru a putea fi identificat mai repede proprietarul acestuia în caz de pierdere.
În cazul în care bagajul dumneavoastră nu a ajuns la destinaţie, vă rugăm să contactaţi ghișeul de bagaje pierdute „Lost and found” al Companiei TAROM sau al agentului nostru de handling, din aeroportul de destinaţie.
Pentru detalii legate de status-ul reclamaţiei precum şi de data când urmează să vă fie livrat bagajul, vă rugăm să contactaţi:
– telefonic – biroul care a înregistrat reclamaţia la numarul de telefon menţionat pe copia reclamaţiei
– online – dând click aici.
Echipa TAROM