Ne pare rau pentru neregularitatea survenita in calatoria dumneavoastra. In cazul in care optati pentru schimbarea segmentului de calatorie afectat, va rugam sa contactati agentia de turism emitenta, Call Center TAROM sau o agentie TAROM pentru identificarea unei optiuni optime de calatorie.
Daca urmare a neregularitatii survenite, ati intampinat cheltuieli neprevazute, puteti solicita despagubiri. Pentru despagubirea acestor cheltuieli neprevazute se solicita chitantele/facturile aferente.
Despagubirile mentionate mai sus, se pot acorda cu indeplinirea concomitenta a urmatoarelor conditii:
- zborul dumneavoastra a fost anulat cu maxim 14 zile anterior datei de plecare sau a sosit la destinatie cu mai mult de 3 ore intarziere fata de ora programata initial;
- anularea sau intarzierea zborului dumneavoastra nu este cauzata de circumstante extraordinare (ex: conditii meteorologice neprevazute, greve initiate de terti, instabilitate politica brusca, riscuri legate de siguranta zborului, restrictii de trafic aerian, etc.);
Puteti consulta in sectiunea Drepturile pasagerilor informatii suplimentare privind drepturile dumneavoastra in conformitate cu Regulamentul (CE) Nr.261/2004 al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene.